Citibank Online

Bankowość mobilna Citi Mobile

Z Citi Mobile możesz zarządzać kontem i kartą kredytową z każdego miejsca i o każdej porze.

To uproszczona bankowość internetowa zaprojektowana specjalnie dla telefonów komórkowych.

Serwis ten jest dostępny w 3 wygodnych i bezpiecznych wersjach: aplikacyjnej dla telefonów z systemem Android i telefonów iPhone, Black Berry oraz przeglądarkowej dostępnej dla wszystkich typów telefonów

Citi Mobile

Aplikacja Citi Mobile

  • Wersja Citi Mobile przygotowana specjalnie dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz telefonów iPhone, Black Berry.
  • Pierwsza w Polsce bankowość mobilna, która umożliwia realizację przelewów za jednym stuknięciem telefonów i opłacanie rachunków za pomocą kodów 2D.
  • Jeszcze szybsze i wygodniejsze bankowanie przez komórkę.
 

Wersja przeglądarkowa

  • Wersja Citi Mobile przygotowana specjalnie dla telefonów z systemem operacyjnym Android ,telefonów iPhone oraz BlackBerry.
  • Bez konieczności ściągania dodatkowej aplikacji.
  • Wystarczy wpisać w przeglądarce telefonu www.mobile.citibank.pl i zalogować się do serwisu.
Europrodukt

Klienci Citi Handlowy jako pierwsi w Polsce mogą opłacać rachunki za pomocą kodów 2D. Taką możliwość daje FotoKasa - kolejna innowacja w Citi Mobile.

Zobacz, jakie to proste!

Dzięki FotoKasie rachunki płacisz:

  • bez pomyłek - nie wprowadzasz szczegółów przelewu, bo niezbędne informacje znajdują się w kodzie 2D
  • wygodnie - komórkę masz zawsze pod ręką i nie musisz włączać komputera
  • kiedy chcesz - masz kontrolę nad wydatkami, bo sam decydujesz, kiedy zrealizować przelew

Za pomocą kodów 2D możesz opłacać rachunki zarówno z konta, jak i rachunku karty kredytowej.

Aktualna lista Wystawców

Zobacz film o FotoKasie

Jeśli jesteś użytkownikiem Citibank Online

Zobacz film co zrobić, by korzystać z Citi Mobile
Zobacz film co zrobić,
by korzystać z Citi Mobile

Jeśli korzystasz z wersji przeglądarkowej, z przeglądarki swojej komórki wejdź na www.mobile.citibank.pl.

Jeśli korzystasz z aplikacji na Android lub iPhone, uruchom aplikację i kliknij ikonkę „Zaloguj”.

Do serwisu zalogujesz się, wpisując Nazwę Użytkownika i Hasło takie same jak do Citibank Online.

Nie masz Nazwy Użytkownika i Hasła do Citibank Online? sprawdź tutaj

Pamiętaj, że nasz system nigdy nie wymaga podania numeru PIN, dodatkowych haseł i kodów.

Jeśli nie jesteś użytkownikiem Citibank Online

Szczegółowe informacje jak aktywować dostęp do Citibank Online znajdziesz tutaj.

Jeśli nie jesteś Klientem Citi Handlowy

Złóż wniosek online:

Zobacz film prezentujący funkcjonalności aplikacji
Zobacz film prezentujący
funkcjonalności aplikacji

  • Konto osobiste
    • Przelewy pomiędzy własnymi rachunkami
    • Przelewy zewnętrzne do zdefiniowanych odbiorców krajowych
    • Przelewy B2T między kontami w Citi Handlowy wykonywane poprzez stuknięcie się telefonami –
      tylko w aplikacji Citi Mobile więcej
    • FotoKasa, czyli opłacanie rachunków za pomocą kodów 2D – tylko w aplikacji Citi Mobile więcej
    • Informacje o saldzie na rachunkach (także walutowych)
    • Szczegółowy wykaz transakcji
    • Informacje o kursach walut
  • Karta kredytowa
    • Przelewy gotówki na dowolny rachunek krajowy
    • Opłata rachunków
    • Spłata karty
    • Informacje o dostępnym kredycie i obecnym zadłużeniu
    • Szczegółowy wykaz transakcji
    • Możliwość rozłożenia transakcji z karty kredytowej na dogodne raty
  • Lokaty terminowe
    • Otwieranie lokat (T-lokata w PLN i walutach obcych, lokata terminowa o stałym oprocentowaniu w PLN i walutach obcych)
    • Zmiana instrukcji odnawiania lokat
    • Zrywanie lokat
  • Doładowanie komórki zdefiniowanej wcześniej w Citibank Online
  • Szczegóły dotyczące pożyczki gotówkowej
  • Wiadomości o aktualnych promocjach
  • Mobilna wersja wyszukiwarki rabatów i informacje o programie A La Carte
  • Mobilna wyszukiwarka http://www.citiworldprivileges.com/
  • Lokalizator oddziałów, bankomatów Citi Handlowy oraz partnerskich
  • Dane kontaktowe banku

Citi Mobile, zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i aplikacyjnej, jest tak samo bezpieczny jak serwis internetowy Citibank Online. Stosujemy w nim szereg zabezpieczeń, które chronią Twoje dane:

  • Połączenie ze stroną jest szyfrowane (256-bit Secure Sockets Layer).
  • Dostęp do danych jest zabezpieczony znaną tylko Tobie Nazwą Użytkownika i Hasłem.
  • Sesja jest zamykana automatycznie przy braku aktywności dłuższym, niż 6 minut.
  • Citi Mobile wita Cię Twoim imieniem i nazwiskiem, więc masz pewność że zalogowałeś sie do właściwego serwisu. Dodatkowo, pokazana jest data Twojego ostatniego logowania.

Pamiętaj, że Citi Mobile nie przechowuje w telefonie żadnych danych, np. Hasła ani informacji o posiadanych przez Ciebie produktach finansowych.

Ze względów bezpieczeństwa odradzamy korzystanie z przeglądarki Opera Mini. Połączenie przy wykorzystaniu tej przeglądarki odbywa się poprzez serwery pośredniczące Opery, które operują na danych nieszyfrowanych. Citi Handlowy nie sprawuje kontroli nad przesyłaniem danych przez serwery pośredniczące, dlatego nie może zapewnić poufności i integralności tych danych.

Zobacz film dlaczego Citi Mobile jest bezpieczny

Zobacz film dlaczego Citi
Mobile jest bezpieczny

Co to jest FotoKasa?

To pierwsza w Polsce usługa umożliwiająca opłacanie rachunków za pomocą kodów 2D zamieszczonych na fakturach. Mogą z niej korzystać tylko Użytkownicy aplikacyjnej wersji Citi Mobile.

Co to jest kod 2D?

To graficzny zapis informacji w formie czarno-białych kawadratów (tzw. kod dwuwymiarowy).

Jakich programów wymaga FotoKasa?

FotoKasa jest dostępna tylko w aktualnej aplikacji Citi Mobile na iPhone i Android. Aplikację pobierzesz, wchodząc z komórki na www.mobile.citibank.pl (linki znajdziesz pod polem logowania).

Jakie wymogi powinien spełniać mój telefon, by korzystać za jego pomocą z FotoKasy?

Telefon powinien posiadać system operacyjny Android lub iOS (iPhone) oraz aparat fotograficzny o rozdzielczości min. 3,2 megapiksela z funkcją autofocus.

Jak skorzystać z FotoKasy?

Wystarczy uruchomić aplikację Citi Mobile, wybrać ikonkę FotoKasa, zeskanować aparatem w telefonie kod 2D z faktury, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi sie na ekranie telefonu.

Czy Wystawca faktur w ramach FotoKasy musi zostać dodany do listy odbiorców w Citibank Online?

Nie ma takiej konieczności. Na podstawie podpisanych Umów Wystawcy faktur w ramach FotoKasy są zdefiniowani w niezależnej bazie danych Banku.

Co zrobić, gdy telefon nie odczyta kodu 2D z faktury?

Kod 2D nie zostanie odczytany, jeśli:

  • jest zniszczony, zabrudzony, ucięty, itp.
  • nie jest obsługiwany przez FotoKasę
  • aparat w Twoim telefonie nie spełnia wymogów technicznych (rozdzielczość min. 3,2 megapiksela z funkcją autofocus)

W powyższych przypadkach sugerujemy wykonanie standardowego przelewu przez Citi Mobile. Wystawca faktury powinien znajdować się na Twojej liście odbiorców przelewów - dodasz go do listy w Citibank Online.

W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z CitiPhone lub wysłanie wiadomości przez Citi Mobile.

Faktury jakich Wystawców mogę płacić za pomocą FotoKasy?

Sprawdź listę

UPC Polska Sp. z o.o.
Netia S.A.
Telekomunikacja Polska S.A.
PGNiG S.A.
PTK Centertel Sp. z o.o.
Fundacja Integracja
Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga
Jak sprawdzić, czy płatność w ramach FotoKasy została zealizowana?

Płatność od razu po realizacji powinna znaleźć się w historii rachunku źródłowego.

Jak szybko Wystawca faktury otrzyma środki przesłane za pomocą FotoKasy?

Jeśli Wystawca faktury ma rachunek w Citi Handlowy, środki księgowane są natychmiast. Przelewy na rachunki Wystawców w innych bankach są przesyłane najbliższą sesją elixir.

Czy mogę skorzystać z FotoKasy również w wersji przeglądarkowej Citi Mobile?

Nie. FotoKasa jest dostępna tylko w aktualnej aplikacji Citi Mobile na iPhone i Android.

Czy za pomocą FotoKasy mogę opłacać faktury z rachunku karty kredytowej?

Tak. Za pomocą kodów 2D możesz opłacać rachunki zarówno z konta osobistego, jak i rachunku karty kredytowej.

Ile kosztuje przelew w ramach FotoKasy?

Za przelewy z konta osobistego lub karty kredytowej Bank nie pobiera prowizji.

Pierwszy przelew w miesiącu z konta oszczędnościego jest bezpłatny, za kolejne przelewy pobierana jest prowizja zgodnie z aktualną Tabelą Opłat i Prowizji.

Czy korzystanie z FotoKasy jest bezpieczne?

FotoKasa jest częścią aplikacyjnej wersji Citi Mobile, która spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Więcej informacji tutaj

Czy za pomocą FotoKasy mogę opłacać faktury elektroniczne przesyłane na mój e-mail lub udostępnione przez Wystawcę w elektronicznym biurze obsługi?

Tak. Kod 2D możesz zeskanować także z ekranu komputera.

Jak mogę skorzystać z Citi Mobile?

Jeśli masz iPhone’a lub telefon z systemem operacyjnym Android, polecamy Citi Mobile w wersji aplikacyjnej. Aplikację na iPhone pobierzesz z App Store, aplikację na Android
- z Android Market. Znajdziesz je pod hasłem „Citi Handlowy”.

Wersja przeglądarkowa Citi Mobile jest dostępna we wszystkich telefonach. Wystarczy wejść z komórki na www.mobile.citibank.pl.

Do serwisu logujesz się za pomocą Nazwy Użytkownika i Hasła takich samych jak do Citibank Online.

Czy korzystanie z Citi Mobile jest płatne?

Bank nie pobiera opłat za dostęp do Citi Mobile.
Możesz jednak ponosić koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego operatora telefonii komórkowej.

Jakie usługi są dostępne w Citi Mobile?

Opis dostepnych usług sprawdzisz tutaj.

Czy usługa jest dostępna u wszystkich operatorów komórkowych?

Citi Mobile działa we wszystkich sieciach komórkowych.

Dlaczego miałbym za pomocą swojej komórki korzystać z Citi Mobile zamiast z Citibank Online?

Citi Mobile został dostosowany do ekranów telefonów komórkowych. Wygląd i mniejsza waga strony ułatwia korzystanie z usług bankowych przez komórkę.

Citibank Online, ze względu na dużą ilość informacji i układ strony, najlepiej wygląda na ekranach komputerów. Jest tym samym słabiej czytelny na mniejszych ekranach telefonów komórkowych.

Dlaczego łączenie się z Citi Mobile czasem zbyt długo trwa?

Połączenie z mobilnym Internetem zależy od wielu czynników, takich jak: lokalizacja, zasięg sieci, dostawca Internetu, rodzaj połączenia i model komórki. Serwis Citi Mobile został tak zaprojektowany, aby ograniczyć do minimum czas potrzebny na ładowanie danych.

Czy mogę korzystać z Citi Mobile za granicą?

Tak, z Citi Mobile korzystasz wszędzie tam, gdzie Twoja komórka ma połączenie z Internetem. Ponieważ transfer danych za granicą jest droższy niż w Polsce, zalecamy korzystanie z połączenia Wi-Fi (jeśli Twój telefon ma taką funkcję).

Nie mam Nazwy Użytkownika ani Hasła do Citibank Online. Co mam zrobić?

Wejdź z komputera na www.citibankonline.pl i wybierz opcję „Pierwsze logowanie”. Zarejestruj się za pomocą numeru Twojej karty do konta i 4-cyfrowego kodu PIN do bankomatu.

W trakcie rejestracji utworzysz Nazwę Użytkownika i Hasło, którymi będziesz logować się Citibank Online i Citi Mobile. więcej

Czy mogę stworzyć Nazwę Użytkownika i Hasło, wchodząc z komórki na www.citibankonline.pl?

Przeglądarka internetowa w komórce przekieruje Cię do Citi Mobile, gdzie nie ma możliwości ustworzenia Nazwy Użytkownika ani Hasła. Możesz wejść na pełną wersję strony www.citibankonline.pl z linku umieszczonego na dole ekranu. Nazwę Użytkownika i Hasło najłatwiej jednak ustanowisz, korzystając z komputera.

Jak dodać nowego odbiorcę, aby realizować przelewy w Citi Mobile?

Zaloguj się do Citibank Online, a następnie wybierz:
1. „Przelewy”,
2. „Lista odbiorców”,
3. „Dodaj odbiorcę”,
4. „Wybierz typ odbiorcy”,

Następnie wprowadź dane odbiorcy i numer konta oraz potwierdź dyspozycję jednorazowym kodem SMS. Odbiorca dodany w Citibank Online automatycznie pojawią się w Citi Mobile.

Dlaczego w Citi Mobile zamiast skróconej nazwy odbiorcy widzę numer rachunku poprzedzony „x”?

Pole „nick odbiorcy” zostało wprowadzone w nowej wersji Citibank Online. Jeśli odbiorca został utworzony wcześniej, w polu „nick odbiorcy” automatycznie została wpisana końcówka numeru rachunku poprzedzona znakiem „x”.

Skróconą nazwę możesz samodzielnie zmienić w Citibank Online, wybierając w zakładce „Przelewy”, „Lista odbiorców” i „Edycja odbiorcy”. Obecnie przy dodawaniu nowego odbiorcy wszyscy mają możliwość wpisania jego skróconej nazwy

Czym różni się wersja aplikacyjna od wersji przeglądarkowej?

Z wersji przeglądarkowej serwisu skorzystasz we wszystkich typach telefonów. Wystarczy w przeglądarce wybrać www.mobile.citibank.pl

Aplikacja Citi Mobile została zaprojektowana specjalnie dla telefonów iPhone i telefonów z systemem operacyjnym Android. Możesz w niej skorzystać ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w wersji przeglądarkowej, a dodatkowo zapewnia:

  • dostęp do innowacyjnych przelewów B2T więcej
  • dostęp do filmów edukacyjnych.

Więcej informacji o funkcjonalnościach znajdziesz tutaj

Jak mogę ściągnąć aplikację na iPhone lub Android?

Link do pobrania aplikacji znajdziesz, wchodząc z komórki na www.mobile.citibank.pl (pod polem logowania).

Aplikację na Android pobierzesz z Google Play.

Aplikację na iPhone pobierzesz z oficjalnego sklepu firmy Apple - App Store. Znajdziesz ją pod hasłem Citi Handlowy.

Czy serwis Citi Mobile jest bezpieczny?

Citi Mobile spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Więcej informacji tutaj

Co to są przelewy B2T?

Przelewy B2T to pierwsze w Polsce przelewy realizowane przez stuknięcie się telefonami. Więcej informacji tutaj

Czy moje dane będą bezpieczne, jeśli ktoś ukradnie mi telefon?

Citi Mobile nie przechowuje w telefonie żadnych danych ani informacji o posiadanych przez Ciebie produktach finansowych. Do serwisu można zalogować się, znanymi tylko Tobie, Nazwą Użytkownika i Hasłem.

Czy korzystanie z mobilnych przeglądarek innych firm jest bezpieczne?

Zalecamy sprawdzenie w dokumentacji narzędzia lub przeglądarki, czy zapewnione jest szyfrowanie od telefonu do serwerów banku bez deszyfrowania danych na serwerach pośredniczących. Ze względów bezpieczeństwa odradzamy korzystanie z przeglądarki Opera Mini, gdzie połączenie odbywa się poprzez serwery pośredniczące Opery. Citi Handlowy nie sprawuje kontroli nad przesyłaniem danych przez serwery pośredniczące, dlatego nie może zapewnić poufności i integralności tych danych.

AcerDX650, F900, P835
Blackberry7100, 7130, 8310, 8700, 8707, 8800, 8820, 9000, 9500, 9530, BlackBerry 8120, Curve, Curve 8320, Pearl 8100, Pearl 8110
Dopod838Pro, C730, D810
HPiPAQ Data Messenger
HTCDream, HTC Touch HD, Magic, P3600i, P3700, P4550, S730, Touch Cruise, Touch Diamond, Touch Diamond 2, Touch Dual, Touch Dual, Touch Pro, Touch Pro 2, TyTN II, TyTN II
iPhoneiPhone
LGKC550, KC910e, KD850 Prada, KF510, KF600, KF700, KF750(Secret), KF900 PRADA II, KM900e, KP500 cookies, KS20, KT520, KT878, KU990(Viewty), KX755, Renoir KC910, Shine
MotorolaA3100, A4500, Aura, MOTO Q9h, MOTO U9, MOTO Z8(RIZR Z8), RAZR2 V8, ROKR E8, ROKR Z6, V9, VE66, ZN300
Nokia2630, 5000, 5200, 5800, 6020, 6210, 6630, 6680, 6680, 7360, 1680c, 3110c, 5310 XpressMusic, 5320 XpressMusic, 5610 ExpressMusic, 5800 XpressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6220 Classic, 6260 slide, 6500 Slide, 7310 Supernova, 7310 Supernova, 7900 Prism, 8800A, E61i, E63, E66, E71, E75, E90, N70, N70, N71, N73, N76, N77, N78, N79, N81 N-Gage, N82, N85, N95, N96, N97, 6300
O2Xda Atom, Xda Atom Life
PalmTreo Pro
SamsungD908i, E848, E958, F338, G608, GT-s8300c, i458b, i908e, J758, L258, L768, M8800H, Omnia HD, Omnia i900, OMNIA i908, Omnia II, Omnia Pro , S7350H, S8300H, SGH-F480, SGH-F488E, SGH-i8510c, SGH-P528, U608(Mini-Skirt), U708, U900(SOUL)
SharpSH9020c (softbank 923SH), SX862, Willcom03, Zaurus SL-5600
Sony
Ericsson
C702, C902, C905, G502, G700, G705, G900, K530i, K550, K660i, K770i, K800, K800, K800i, K850i, M600i, P1i, P908, P990i, Ruriko, Satio, T650i, W380i, W580i, W660i, W705, W715, W760i, W810i, W880i, W890i, W910i, W950i, W960i, W980, W995, Xperia X1