Wyciąg Online

Wyciąg elektroniczny

Wyciąg dostępny jako podgląd w Citibank Online jest standardową formą wyciągu dostępną dla wszystkich Klientów bez względu na rodzaj podpisanej przez nich umowy.

 

Aby otrzymywać powiadomienie o wystawieniu wyciągu w Citibank Online zarejestruj się do usługi „Wyciąg Online”:

Krok 1.Zaloguj się do Citibank Online i przejdź do sekcji „Wyciąg Online” („Moje skróty” lub wybierając ścieżkę: Usługi - Wyciąg Online).

Wyciąg Online krok 1

Wyciąg Online krok 11

Wyciąg Online Krok 1
Wyciąg Online Krok 11

Krok 2.Adres email, na który dostarczane będzie powiadomienie o wystawieniu wyciągu, jest głównym adresem do korespondencji z Bankiem. Zmiany adresu mailowego można dokonać w sekcji Kontakt z Bankiem – zmiana danych teleadresowych lub z poziomu sekcji Wyciąg Online klikając przycisk „Edytuj dane”.

Wyciąg Online krok 2

Jeśli nie chcesz otrzymywać powiadomień o wystawieniu wyciągu zaznacz „Bez powiadomień” – wyciągi będą dostępne tylko w Citibank Online.

Wyciąg Online Krok 2

Krok 3.Już teraz możesz sprawdzać wyciągi w sekcji „Wyciąg Online - Wyświetl wyciąg” – wyciągi możesz wyświetlać lub zapisywać na dysku komputera.

Wyciąg Online krok 31

Wyciąg Online krok 32

Wyciąg Online Krok 31
Wyciąg Online Krok 32

Wyciąg Online jest prezentowany w formacie PDF, który wymaga aplikacji Adobe Acrobate Reader. Aplikacje możesz pobrać na stronie: http://get.adobe.com/reader/

Nigdy więcej zgubionych wyciągów!
W Citibank Online masz dostęp do wyciągów z 3 ostatnich lat.

Nigdy więcej piętrzących się papierów!
Wyciągi możesz archiwizować elektronicznie na swoim komputerze.

Bezpieczniej!
Tylko Ty masz dostęp do swoich wyciągów.

Wygodniej!
Twoje wyciągi sa zawsze w zasięgu reki - wystarczy komputer z dostępem do Internetu.

Szybciej!
Nie musisz czekać, aż Twój wyciąg zostanie dostarczony pocztą.

wiecej drzew dzieki Tobie

Czy można otrzymywać elektroniczna wersje wyciągu z Konta lub Karty Kredytowej?

Tak. Nasz Bank oferuje bezpłatną usługę "Wyciąg Online", która umożliwia obejrzenie i pobranie elektronicznej wersji wyciągu z Konta (Konto Osobiste, Rachunki Oszczędnościowe) lub Karty Kredytowej. Wyciśg Online zawiera te same informacje co wyciąg papierowy. Niezależnie od tego czy Klient otrzymuje wyciąg w ramach usługi „Wyciąg Online” czy w formie papierowej, ma możliwość wyświetlenia wybranego wyciągu w Citibank Online.

Jak można uzyskać dostęp do usługi Wyciąg Online?

Aby uzyskać dostęp do usługi trzeba posiadać aktywowana usługe Citibank Online. Po zalogowaniu do Citibank Online, należy wybrać opcję "usługi", a następnie "Wyciąg Online". Po zaznaczeniu rodzaju wyciągu można obejrzeć: skonsolidowany wyciąg bankowy lub wyciąg z Karty Kredytowej. Wybranie okresu, za który ma byc wyświetlony wyciąg, należy zatwierdzić. Wyciąg zostanie wyświetlony na ekranie. Opcjonalnie Bank może przesyłać wyciągi na główny adres e-mail, jako załączniki do e-maila informującego o wygenerowaniu wyciągu.

Czy po zarejestrowaniu się do usługi można nadal otrzymywać wyciąg w formie papierowej?

Rejestracja do usługi „Wyciąg Online” równoznaczna jest z rezygnacją z otrzymywania wyciągu w wersji papierowej. Niezależnie od formy otrzymywania wyciągu każdy Klient ma możliwość podglądu swojego wyciągu z Konta lub Karty w Citibank Online.

Czy otrzymam informacje, ze mój wyciąg jest juz udostępniony?

W dniu, w którym Wyciąg Online będzie udostępniony Bank wyśle wiadomość na wskazany glówny adres e-mail. Jesli Klient nie chce otrzymywać powiadomień o wystawieniu wyciągu można wyłączyć te opcje (dotyczy tylko klientów zarejestrowanych do usługi „Wyciąg Online”).

Do ilu miesięcy wstecz można pobierać wyciągi z Citibank Online?

W Citibank Online istnieje możliwość obejrzenia i pobrania wyciągów z ostatnich 36 miesięcy niezależnie od formy otrzymywania wyciągów – Wyciąg Online lub wersja papierowa.

W jaki sposób zamówic wyciąg w formie papierowej?

Wyciąg w formie papierowej można zamówic wykonujac nastepujące kroki:

  • zalogować się do Citibank Online,
  • wybrać "Kontakt z bankiem",
  • wybrać "Zamów dokumenty bankowe" -"Wyciąg" i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Za wyciągi starsze niż 3 miesiące pobierana jest opłata według obowiązującej Tabeli Opłat i Prowizji.