Jak chronimy Ciebie przed zalogowaniem do serwisu

Nasza strona zabezpieczona jest certyfikatem bezpieczeństwa wystawionym przez firmę DigiCert i obejmuje następujące adresy: www.online.citibank.pl, www.citibankonline.pl oraz www.citigold.pl. Certyfikat bezpieczeństwa to cyfrowy podpis witryny, który potwierdza, że znajdujesz się w serwisie, którego właścicielem jest nasz Bank. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie poufne transakcje dokonywane za pośrednictwem Citibank Online są zabezpieczone szyfrowaniem SSL. Przed logowaniem do serwisu koniecznie sprawdź aktualność oraz wystawcę certyfikatu.

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Jak chronimy Ciebie podczas logowania do serwisu

Logowanie do Citibank Online odbywa się za pomocą Nazwy Użytkownika oraz Hasła, które nadajesz samodzielnie podczas rejestracji. Tylko Ty znasz swoje kody dostępu.

W przypadku nieudanego logowania do systemu, zostaniesz automatycznie poinformowany o tym fakcie wiadomością SMS. Jeżeli nie jesteś przekonany, że błędne logowanie nastąpiło na skutek Twojej pomyłki, prosimy o przeskanowanie komputera programem antywirusowym i samodzielną zmianę loginu i/lub hasła na trudniejsze do odgadnięcia.

Ikona bezpieczeństwo

Jak chronimy Ciebie podczas wykonywania transakcji

SMS „Potwierdź transakcję”

Więcej

Jednorazowe kody aktywacyjne

Więcej

3D Secure

Więcej

Nazwa „Citi” w polu nadawcy wybranych wiadomości SMS

Więcej

Automatyczne przerwanie sesji

Więcej

Dzienne limity płatności

Więcej

SMS potwierdzający zmianę danych osobowych

Więcej

Monitorowanie aktywności w celach bezpieczeństwa

Więcej

Ikona bezpieczeństwo

Bankowość mobilna

Aplikacja Citi Mobile® nie zapisuje żadnych danych finansowych ani informacji o Twoich produktach.
Wiarygodność połączenia zapewnia certyfikat Extended validation SSL (EV SSL). Transmisja danych zabezpieczona jest protokołem TLS z algorytmem szyfrującym AES_256 oraz kluczem RSA o długości 2048 bitów.
Długość sesji ograniczamy do 8 minut. Po tym okresie nieaktywności w aplikacji, użytkownik zostanie automatycznie wylogowany.
Wszystkie transakcje do niezdefiniowanych w systemie odbiorców zabezpieczone są dodatkowo kodami SMS.
Aplikacja jest na bieżąco aktualizowana oraz testowana pod kątem bezpieczeństwa. Zalecamy korzystanie zawsze z najnowszej wersji aplikacji oraz najnowszych dostępnych wersji systemu operacyjnego (Android lub iOS) telefonu.
Bank udostępnia Aplikację Mobilną wyłącznie poprzez autoryzowane sklepy App Store (iOS – Apple) i Google Play (Android). Należy instalować aplikacje pochodzące tylko z tych źródeł. Zalecenie to dotyczy również instalacji wszelkich innych aplikacji używanych na urządzeniu mobilnym. W celach bezpieczeństwa upewnij się, że w ustawieniach urządzenia wyłączona została opcja „Zezwalaj na instalację z nieznanych źródeł”. Każdy komunikat o konieczności włączenia tej funkcji podczas instalacji jakiejkolwiek aplikacji powinien wzbudzić szczególną podejrzliwość.
W celu zachowania bezpieczeństwa Aplikacji , nie udostępniaj osobom trzecim swojej Nazwy Użytkownika i haseł wykorzystywanych do logowania się do aplikacji. Nie udostępniaj nikomu telefonu, na którym korzystasz z aplikacji mobilnej banku lub na który otrzymujesz kody autoryzacyjne SMS.
Bank rekomenduje korzystanie z funkcji automatycznej blokady dostępu do Urządzenia Mobilnego z zabezpieczeniem hasłem aktywowanej po okresie bezczynności lub przy dostępie do wygaszonego lub uruchamianego urządzenia.
W celu zapewnienia jak największego bezpieczeństwa, Bank definiuje minimalne wymogi związane z wersją oprogramowania telefonu. Dla telefonów iPhone jest to iOS 8.0 i wyższy, dla Android minimalna wersja systemu to 4.4.
Podczas korzystania z Aplikacji Mobilnej zaleca się, aby Użytkownik nie otwierał e–maili, załączników do maili i linków do stron WWW pochodzących z nieznanych źródeł i od nieznanych osób. Zdecydowanie nie zalecany jest również „jailbreaking” (Apple) i „rooting” (Android) urządzeń ze względu na znaczące obniżenie poziomu bezpieczeństwa Urządzenia Mobilnego wywołane poprzez takie działanie (rozumiane jako złamanie zabezpieczeń dostępu do plików systemowych Urządzenia Mobilnego w celu wglądu do oprogramowania Urządzenia Mobilnego i jego modyfikacji).
Bank zaleca również zwracanie uwagi i niezwłoczne informowanie o wszelkich zauważonych niestandardowych zachowaniach w działaniu aplikacji, zwłaszcza podczas procesu logowania np. prośby o dodatkową weryfikację poprzez podanie dodatkowych danych czy informacje o konieczności instalacji dodatkowych aplikacji lub certyfikatów zwiększających bezpieczeństwo.
Informujemy, że strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.