Smishing

Smishing to metoda wykradania środków z kont bankowych z wykorzystaniem fałszywych wiadomości SMS. Do użytkownika wysłana zostaje wiadomość namawiająca do podjęcia działania, w której ofiara proszona jest o podanie nazwy użytkownika i hasła do aplikacji bankowej lub systemu transakcyjnego, danych karty kredytowej, PIN-u, czy dokonania przelewu bądź otworzenia załączonego linku. Zobacz, jak możesz się przed tym chronić.

Phishing

Phishing to fałszywe wiadomości e-mail rozsyłane przez oszustów podszywających się pod zaufane instytucje bądź firmy. Zwykle zawierają one załączniki lub prośbę o podanie poufnych danych takich jak nazwa użytkownika i hasło do aplikacji mobilnej lub systemu transakcyjnego, numer karty kredytowej, czy jednorazowy kod autoryzacyjny. Wiadomości takie mogą też zawierać link do fałszywej strony internetowej serwisu transakcyjnego Twojego banku, która wygląda niemal identycznie jak oryginalna.

Podstawowe zasady bezpiecznej bankowości internetowej

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznej bankowości internetowej

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Jak chronić siebie przed zalogowaniem do serwisu

Dowiedz się co należy zrobić zanim zalogujesz się do systemu transakcyjnego.

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Jak chronić siebie podczas logowania do serwisu

Przedstawiamy 6 prostych kroków, które zwiększą Twoje bezpieczeństwo podczas korzystania z serwisu bankowości internetowej.

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Jak chronić siebie podczas wykonywania transakcji

Poznaj zasady bezpiecznego wykonywania transakcji

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Jak zabezpieczyć swój komputer

Dowiedz się, jak zadbać o bezpieczeństwo Twojego komputera.

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Straciłeś komputer, telefon, tablet?

Informujemy co zrobić w przypadku utraty komputera, telefonu lub tabletu.

Więcej
Ikona bezpieczeństwo

Bankowość mobilna

Bezpieczne hasło

Hasło musi zawierać minimum 8 znaków, jedną cyfrę, jedną wielką oraz jedną małą literę. Nie może zawierać polskich liter, znaków zastrzeżonych (& " ' < >), trzech identycznych znaków (np. 444, @@@), trzech kolejnych cyfr (np. 123) zestawionych kolejno po sobie, trzech kolejnych liter (np. abc) zestawionych kolejno po sobie ani też być takie samo jak Nazwa Uzytkownika. Pamiętaj żeby regularnie zmieniać hasła do Twojego serwisu bankowości elektronicznej.

Pamiętaj o wylogowaniu

Po zakończeniu korzystania z aplikacji, dla Twojego bezpieczeństwa, zalecamy każdorazowe wylogowanie się z systemu.

Zmiana aparatu

W przypadku zmiany aparatu zalecamy każdorazowe odinstalowanie aplikacji Citi Mobile®.

Komunikat o błędzie w aplikacji

W przypadku otrzymania komunikatu o błędzie uruchom ponownie aplikację Citi Mobile®. Jeśli problem będzie się powtarzał zalecamy ponowne uruchomienie telefonu. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Bankiem, opisanie problemu i ewentualne podanie kodu błędu.

Informujemy, że strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.