Poznaj nową metodę uwierzytelniania transakcji
– Citi Mobile Token.

Mobilne uwierzytelnienie to potwierdzanie operacji/transakcji w aplikacji mobilnej, zamiast kodem SMS. W naszym banku autoryzacja mobilna odbywa się dzięki Citi Mobile Token.

Personalizacja

Już dziś aktywuj usługę Citi Mobile Token i autoryzuj bezpiecznie swoje transakcje.

Jak aktywować usługę Citi Mobile Token w 3 prostych krokach?
1. Kliknij „Aktywuj Citi Mobile® Token” w ustawieniach aplikacji Citi Mobile.
2. Potwierdź aktywację usługi za pomocą jednorazowego kodu otrzymanego poprzez SMS.
3. Stwórz swój własny unikalny kod (6 cyfr) - Citi Mobile Token PIN, który od tej pory będzie służył do uwierzytelnienia.

iphone

Citi Mobile Token zwiększa bezpieczeństwo transakcji internetowych, zapewniając bezpieczne uwierzytelnianie dwoma faktorami.

Działa to poprzez połączenie „czegoś, co wiesz” (Citi Mobile Token PIN) i „czegoś, co masz” (telefon komórkowy), aby upewnić się, że jesteś jedyną osobą, która może uzyskać dostęp do Twojego konta.

Kiedy korzystać z usługi Citi Mobile Token?

Transakcje w Citi Mobile
Aby dokonać transakcji w aplikacji Citi Mobile przy użyciu funkcji Citi Mobile Token wpisz Citi Mobile Token PIN.
Transakcje w Citibank Online
Aby zatwierdzić transakcję w Citibank Online przy użyciu funkcji Citi Mobile Token kliknij w ikonę Citi Mobile Token na ekranie logowania, następnie wprowadź swój sześciocyfrowy Citi Mobile Token PIN. Na ekranie zostanie wyświetlony jednorazowy kod, który należy wprowadzić w Citibank Online.
Transakcje w internecie
Już wkrótce udostępnimy możliwość korzystania z Citi Mobile Token dla płatności kartą w internecie. Na razie sposób autoryzacji transakcji w internecie nie ulega zmianie.
Usługa Citi Mobile® Token jest alternatywą dla znanej Ci dotychczas metody jednorazowych kodów SMS. Nadal dostępna jest możliwość autoryzacji transakcji za pomocą jednorazowych kodów SMS. Sprawdź w sekcji „Najczęściej zadawane pytania”, kiedy transakcja może być autoryzowana Citi Mobile Token PIN, a kiedy jednorazowym kodem SMS.

Najczęstsze pytania

Informujemy, że strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.